Ο Ε Π
Ι Β Α Τ Η Σ
της Α ί γ ι ν α ς
Ηλεκτρονικό τεύχος Νο. 21
Ανακοίνωση περί Αρχαιρεσιών
Ειδοποιούνται τα μέλη του Συλλόγου Επιβατών
Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας Αίγινας (Σ.Ε.Α.Σ.Α.), που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν
στις προσεχείς Αρχαιρεσίες για την εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) και
Εξελεγκτικής Επιτροπής (Ε.Ε.), να το δηλώσουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση του
Συλλόγου ή σε οποιοδήποτε μέλος του Δ.Σ. το γρηγορότερο δυνατό.
Υπενθυμίζεται ότι η ημερομηνία διενέργειας των
Αρχαιρεσιών θα καθορισθεί, αφού ο αριθμός των υποψηφίων για το Δ.Σ.
φτάσει, τουλάχιστο, δέκα (10) και για
την Ε.Ε., τουλάχιστο, πέντε (5).
Τα μέλη του Δ.Σ. κάνουν έκκληση στους αγαπητούς
συναδέλφους να δηλώσουν υποψηφιότητα, όσο το δυνατό περισσότεροι, προκειμένου
να γίνει γενική ανανέωση του Δ.Σ.!
Ας μη ξεχνάμε ότι η Ακτοπλοϊκή Συγκοινωνία είναι ένα από τους σημαντικότερους
παράγοντες, που επηρεάζουν άμεσα τη
κοινωνική και οικονομική ζωή του νησιού μας.
Όλα τα Θέματα ανά Σελίδα:
1.- Ανακοίνωση Περί
Αρχαιρεσιών
2 – Τα Άτακτα Δρομολόγια.
Το Μνημόσυνο των Ναυτικών της Αίγινας
« Όπου Λαλούν
Πολλοί Κοκόροι……» Αχρηστεύεται η Λαϊκή Συμμετοχή.
3.- Εκλεγμένη Επαγγελματική Αμέλεια;
- Συνάντηση
Εργασίας Αντιπεριφερειάρχη.
- Το Νέο Μοντέλο
Διαχείρισης Απορριμμάτων.
4.- Ακτοπλοϊκή Συγκοινωνία Αίγινας – Προβλήματα και
Προτάσεις Επίλυσής τους.
ο Επιβάτης της Αίγινας
Ενημερωτική
Ηλεκτρονική Έκδοση του Συλλόγου Επιβατών Ακτοπλοϊκής
Συγκοινωνίας Αίγινας - Σ.Ε.Α.Σ.Α.
Ιούνιος 2015
2 - ο
Επιβάτης της Αίγινας - Απόψεις
- Ειδήσεις – Σχόλια
– Ιούνιος
2015
Η Άποψη του Σ.Ε.Α.Σ.Α.
Φιλίππου Χατζηπέρη
Τα Άτακτα Δρομολόγια
Την Πέμπτη 4
Ιουνίου συμβουλευτήκαμε τα δρομολόγια των συμβατικών επιβατηγών πλοίων,
προκειμένου να ταξιδεύσουμε στον
Πειραιά. Από τον πίνακα δρομολογίων του «Αίγινα Πόρταλ», από Πειραιά προς
Αίγινα αντιγράφουμε:1) «Φοίβος, 0720 – 0825»
2) «Ιονίς», 0730-0825». Από Αίγινα προς Πειραιά αντιγράφουμε: «Φοίβος» 08.40 –
0945. «Ιονίς» 0845-0940. Όπως φαίνεται και τα δύο πλοία αναφέρουν άφιξη στην
Αίγινα, συγχρόνως, στις 08.25, όπερ
αδύνατο, επικίνδυνο, άναυτο και αντιοικονομικό. Διότι κανένας λογικός Πλοίαρχος
δεν θα τολμήσει να παραβιάσει τους υπάρχοντες κανονισμούς λιμένος. Αυτός ο τρόπος
ανταγωνισμού είναι αθέμιτος και επιβλαβής για την σωστή εκμετάλλευση του
πλοίου!
Τα εν λόγω πλοία αναχώρησαν από το λιμάνι της
Αίγινας για Πειραιά στις 0846 και 0852 με καθυστέρηση 6 και 7 λεπτά,
αντίστοιχα. Το «Ιονίς» έριξε καταπέλτη στον Πειραιά στις 10.00, ενώ το
«Φοίβος»είχε ήδη ρίξει καταπέλτη και έβγαζε τους επιβάτες του. Ωστόσο και τα
δύο έφτασαν στον Πειραιά εκτός του προγραμματισμένου δρομολογίου τους στις 0945
και 0940 αντίστοιχα, εξαπατώντας τους επιβάτες της Αίγινας με την αναξιοπιστία
των δρομολογίων τους!!! Αλλά και κατά παράβαση του νόμου, ο οποίος υπαγορεύει
την ακριβή τήρηση των δρομολογίων, εκτός ανωτέρας βίας, την οποία υποχρεούται ο
Πλοίαρχος να αναφέρει στον ημερολόγιο του πλοίου.
Είναι
προφανές ότι αμφότερες οι εταιρίες παραβιάζουν τον κανονισμό Λιμένος Αίγινας,
τους κανόνες ασφαλείας των πλοίων τους, δεν εξασφαλίζουν επαρκή χρόνο
φορτοεκφόρτωσης, παραβιάζουν την ακριβή τήρηση των δρομολογίων τους και καλλιεργούν
τον αθέμιτο ανταγωνισμό, κατά παράβαση του ελληνικού νόμου2932/2001, άρθρο
δεύτερο, παράγραφος 3 και του κανονισμού 3577/92 της Ε.Ε., άρθρο 5. Το
κυριότερο: Παραβιάζουν την «Σύμβαση Μεταφοράς
Επιβάτη»εις βάρος των επιβατών τους με τα άτακτα δρομολόγιά τους. Δεν έχουν το
δικαίωμα να ρυθμίζουν την ζωή των επιβατών της Αίγινας, χωρίς την θέλησή τους.
Παρακαλείται, λοιπόν, η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δευτέρου βαθμού να
ασκήσει το δικαίωμα και υποχρέωσή της, ν’
αποκαταστήσει αυτή την ανωμαλία για την προστασία των επιβατών.
Το Μνημόσυνο των Ναυτικών της
Αίγινας
Πληροφορηθήκαμε από τον τοπικό
ηλεκτρονικό τύπο ότι το Σάββατο 6/6/15 τελέστηκε το ετήσιο μνημόσυνο των
Ναυτικών της Αίγινας, που χάθηκαν κατά την διάρκεια της υπηρεσίας τους στα βαπόρια.
Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να παρευρεθούμε, γιατί δεν το ξέραμε. Ίσως ήταν δύσκολο
και πολυέξοδο για το Δ.Σ. να ειδοποιήσουν τα μέλη του «Συνδέσμου» με μια
ανακοίνωση στο «Αίγινα Πόρταλ» ή
κάποιο άλλο μέσο, όπως γινόταν παλιά. Δεν πειράζει. Θα έχουμε την ευκαιρία να
το πούμε στο Δ.Σ. στην επόμενη Γενική Συνέλευση, η οποία, ελπίζουμε να γίνει
γρήγορα. Του χρόνου θα είμαστε πιο προσεκτικοί να το μάθουμε έγκαιρα. Είθε
να είναι αιώνια η μνήμη των συναδέλφων μας…...
«Όπου Λαλούν Πολλοί Κοκόροι…….»
Αχρηστεύεται η Λαϊκή Συμμετοχή
Πληροφορηθήκαμε από τον τοπικό τύπο, έντυπο και
ηλεκτρονικό, ότι έγινε συντονισμένη προσπάθεια
(από τις Ενώσεις Ξενοδόχων και Επαγγελματιών
Αίγινας και με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κατόπιν πρωτοβουλίας της Δημοτικής
Αρχής), να διορθωθούν τα άτακτα δρομολόγια της Ακτοπλοϊκής μας
Συγκοινωνίας. Οι εν λόγω φορείς ακολούθησαν την «πεπατημένη οδό» της σύσκεψης των αρμόδιων φορέων του ΥΕΝΑ και
Πλοιοκτητών, χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα. Έτσι, επαληθεύθηκε πάλι η Λαϊκή Σοφία, πολλών αιώνων, σύμφωνα με την οποία, «Όταν λαλούν πολλοί κοκόροι,
αργεί να ξημερώσει», με συνέπεια και κατά το δικό μας συμπέρασμα, «να αχρηστεύεται η Λαϊκή Συμμετοχή στα
Κοινά».
Το συμπέρασμα αυτό έχει επαληθευθεί
και από μελέτες διαφόρων επιστημόνων, γεγονός, που, το καθιστά αναμφισβήτητο. Προφανώς,
το εκμεταλλεύεται και το «πολιτικό -
κομματικό μας σύστημα», στην συγκρότηση πολυμελών Επιτροπών Πολιτών, για
την …….. «μη αξιοποίηση της Λαϊκής
συμμετοχής» στις αποφάσεις για τα κοινά. Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί και
η άρνηση της δικής μας Δημοτικής Αρχής να «εγκρίνει
την συγκρότηση ενός ολιγομελούς Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιτροπής
Διαβούλευσης, υπό την προεδρία του κυρίου Δημάρχου. Εάν υπήρχε το εν λόγω Δ.Σ. στην προκειμένη
περίπτωση των άτακτων δρομολογίων, θα υπήρχε διαφορετική μεθόδευση, σύμφωνα με
τις προτάσεις του «Συλλόγου Επιβατών
Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας Αίγινας – Σ.Ε.Α.Σ.Α.» .
Το θέμα έχει απασχολήσει πολλές φορές
το Δ.Σ. του Συλλόγου και έχει καταλήξει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα και
εφικτές προτάσεις προς όφελος των ενδιαφερομένων επιβατών, πλοιοκτητών και
πλοίων. Οι εν λόγω προτάσεις έχουν δημοσιευτεί, κατά καιρούς, στον «Επιβάτη της Αίγινας», έντυπο και
ηλεκτρονικό. Ελπίζουμε, ο κ. Δήμαρχος να
τις μελετήσει, για να αποφασίσει ανάλογα. Διαφορετικά, θα πρέπει να αποφασίσουν
τα μέλη της Δ.Ε.Δ. .
Επιβάτης της Αίγινας – http://epivatisaiginas.blogspot.gr/Ιδιοκτήτης: ΣΕΑΣΑ, Κυψέλης & Χλόης - Αίγινα 18010,
Τηλ/Φαξ επικοινωνίας 22970–22.570, -
ΑΦΜ 099.119.939 Ιστοσελίδα
Διαδικτύου: http://epivatisaiginas.blogspot.gr/ - http://seasaigina.blogspot.gr/ - email: fxperis@otenet.gr. Εκδότης: Μουτσάτσος Π., Φαντάδο-Αίγινα 180 10. Διευθυντής: Χατζηπέρης Φίλιππος ,
Κυψέλης και Χλόης–Αίγινα 180 10.
Εξουσιοδοτημένη Συντακτική Επιτροπή:Χατζηπέρης Φ. Μουτσάτσος Π., Γαλάρης
Στ
3 - Ο
Επιβάτης της Αίγινας -
Απόψεις – Ειδήσεις -
Σχόλια - Ιούνιος
2015
Η Άποψη του Σ.Π.Α.
Φιλίππου Ν. Χατζηπέρη
Φιλίππου Ν. Χατζηπέρη
«Εκλεγμένη Επαγγελματική Αμέλεια»;
Το Σάββατο το πρωί στις 0800 η ώρα της 6/6/2015, πήγαινα στο καρνάγιο από τον
παραλιακό δρόμο και προτού φτάσω στο ύψος της οδού Καβουρόπετρας διαπίστωσα ότι το μισό πλάτος του δρόμου ήταν
καλυμμένο από τρεχούμενο νερό. Η «πηγή του» ανάβλυζε από την άκρη του ξεροπόταμου που καταλήγει στον παραλιακό
δρόμο, κοντά στην «Πλανάκο». Προφανώς προερχόταν από ζημιά του αγωγού τροφοδότησης του Δημοτικού Δικτύου,
που ερχόταν από το Λεόντι. Η διαρροή ήταν μεγάλη και είχε αρχίσει από κάποια
ώρα της νύχτας. Δυστυχώς, δεν είχα τηλέφωνο μαζί μου, για να ειδοποιήσω κάποιον αρμόδιο, όπως έχω κάνει στο παρελθόν.
Υποθέτω, όμως, ότι θα το είχε κάνει κάποιος άλλος πριν από μένα. Αλλά,
δυστυχώς, η διαρροή συνεχιζόταν…….
Το φαινόμενο δεν είναι πρωτοφανές, αλλά διαχρονικό! Οι
ζημιές είναι συνήθεις, λόγω κακοτεχνίας ή και παλαιότητας του αγωγού και του Δημοτικού Δικτύου Ύδρευσης. Κυρίως, όμως,
λόγω αδιαφορίας ή και αμέλειας των αρμοδίων της ύδρευσης, εκλεγμένων και μονίμων.
Άλλωστε, γιατί να στεναχωρηθούν, αφού υπάρχουν πάντα πρόθυμοι πολίτες, που
πληρώνουμε τις συνέπειες; Ίσως πάλι κάνουν υπομονή μέχρι να γίνει η σύνδεση με
την ΕΥΔΑΠ. Αλλά, τότε τα πράγματα θα είναι χειρότερα, εφόσον δεν αντικατασταθεί
το Δημοτικό Δίκτυο της Αίγινας, και η
επαγγελματική συνείδηση των αρμοδίων.
Συνάντηση Εργασίας Αντιπεριφερειάρχη
Κατόπιν πρόσκλησης του κ. Δημάρχου, ο
Αντιπεριφερειάρχης, κ. Χατζηπέρος επισκέφθηκε την Αίγινα για συνάντηση εργασίας
με τους πολίτες της Αίγινας την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015. Ο κ.
Αντιπεριφερειάρχης ενημέρωσε τους
εκπροσώπους των φορέων και πολίτες της Αίγινας για την κατάσταση των έργων
υποδομής και στην συνέχεια άκουσε τα
αιτήματά τους. Προτεραιότητα είχαν, τα θέματα Συγκοινωνίας, Αστικής και
Ακτοπλοϊκής, η διαχείριση απορριμμάτων και άλλων έργων, όπως η επισκευή των
δρόμων, το φράγμα της Σκοτεινής κ.λ.π.. Στην ενημέρωση είχε προσκληθεί και ο
πρόεδρος του Σ.Ε.Α.Σ.Α., κ. Φ. Χατζηπέρης.
Όταν του δόθηκε ο λόγος, ο πρόεδρος του ΣΕΑΣΑ,
απευθυνόμενος στους κ.κ. Αντιπεριφερειάρχη και Δήμαρχο, είπε τα ακόλουθα: «Τα Βασικά προβλήματα της Ακτοσυγκοινωνίας είναι
τα άτακτα δρομολόγια και οι ακριβοί ναύλοι. Κατά την 15ετή πείρα του Συλλόγου τα
έχουμε μελετήσει και έχουμε βγάλει τα συμπεράσματά μας. Οι προτάσεις μας είναι
πρακτικές και εφικτές. Ωστόσο, δεν είναι δυνατό να τις
αναπτύξουμε εδώ, χωρίς την παρουσία των πλοιοκτητών. Παρακαλούμε, λοιπόν, ως
αρμόδιοι, σύμφωνα με τον νόμο, να
καλέσετε τους εκπροσώπους τους και
εμπλεκόμενους φορείς της Αίγινας, για να τις συζητήσουμε μαζί τους».
Δεδομένου ότι εκκρεμεί συνάντηση με τον κ. Δήμαρχο,
για να συζητήσουμε την δραστηριοποίηση της «Δημοτικής
Επιτροπής Διαβούλευσης –Δ.Ε.Δ», δεν αναφέραμε το θέμα, για λόγους
ευνόητους. Ωστόσο, κρίνουμε ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις, η Δ.Ε.Δ. , δια του
Δ.Σ. της, εάν λειτουργούσε όπως έχουμε ζητήσει,
θα είχε προετοιμάσει τις προτάσεις της για την επίλυση των προβλημάτων
που επηρεάζουν δυσμενώς την καθημερινότητα των πολιτών της Αίγινας και θα τις
υπέβαλε αρμοδίως. Θα είχαμε αποφύγει την ταλαιπωρία
της
«συζήτησης καφενείου» προς εκτόνωση,
που συνηθίζει το πολιτικό μας σύστημα.
Το Νέο Μοντέλο
Διαχείρισης Απορριμμάτων
Στο τέλος Ιουνίου λήγει η προθεσμία που είχε θέσει η
Περιφερειάρχης, κα Ρένα Δούρου σε επιστολή
της προς τους κ.κ. Δημάρχους Αττικής, με την οποία τους ζητούσε να καταρτίσουν «Τοπικά
Σχέδια Διαχείρισης Απορριμμάτων». Όπως πληροφορούμαστε από τον
Αθηναϊκό τύπο, μόνο 3, από τους 65,
Δήμοι έχουν ανταποκριθεί στην εν λόγω επιστολή. Φυσικά, ο Δήμος Αίγινας δεν
περιλαμβάνεται στους 3. Αλλά δεν έγινε
και κανένας λόγος για το θέμα από τον κύριο Δήμαρχο, ούτε από τον κ.
Αντιπεριφερειάρχη κατά την πρόσφατη συνάντηση εργασία που έγινε την Τετάρτη 17
Ιουνίου 2015. Η εν λόγω συνάντηση ήταν
από τις «συνηθισμένες, περί εκτόνωσης των
πολιτών» χωρίς καμιά δεσμευτική απόφαση από τους αρμόδιους. Αυτός ήταν και
ο λόγος, που μας ανάγκασε να μη καθίσουμε μέχρι το τέλος.
Ωστόσο, η επιστολή της κας Περιφερειάρχου ήταν
σημαντική, διότι τα εν λόγω σχέδια αφορούν την ανακύκλωση. Η κα Περιφερειάρχης,
«χωρίς να διαφωνεί ανοιχτά με τις
εξαγγελίες του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, εμμένει στην εφαρμογή της
υφιστάμενης νομοθεσίας, όσον αφορά την ανακύκλωση, καθώς το πρόβλημα της
διαχείρισης των απορριμμάτων δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με πρωθύστερες
λύσεις». Συμφωνούμε απόλυτα με την κα Περιφερειάρχη, ότι η λύση της
ανακύκλωσης και μάλιστα στην βάση της, όπως επιμένουμε εμείς, δηλαδή να γίνεται
στα σπίτια των δημοτών, με το αζημίωτο, είναι η μόνη ενδεδειγμένη λύση. Διότι η
Αίγινα έχει άμεση ανάγκη να σταματήσει την εξαγωγή των σκουπιδιών της, ή να τα
ελαττώσει στο ελάχιστο δυνατό, προς το παρόν. Απορούμε δε γιατί δεν
ανταποκρίθηκε ο Δήμος μας.
Επιμένουμε
στην άποψή μας και πιστεύουμε ότι ο λόγος που έγινε ασαφής η διατύπωση του
σχετικού άρθρου του «Καλλικράτη»,
περί της «Δημοτικής Επιτροπής
Διαβούλευσης», είναι σκόπιμος, διότι το πολιτικό σύστημα δεν θέλει τους
πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στα κοινά. Όπως έχουμε πει στο παρελθόν και δεν
είμαστε οι μόνοι που το πιστεύουμε, η διαχείριση των απορριμμάτων αποδίδει πολλά
λεφτά! Κατά συνέπεια, είναι φυσικό να διαπλέκονται πολλά
συμφέροντα……..
4 - Ο
Επιβάτης της Αίγινας - Η
Ελεύθερη Άποψη του Αναγνώστη - Ιούνιος 2015
Ακτοπλοϊκή Συγκοινωνία Αίγινας
Προβλήματα και Προτάσεις Επίλυσής τους
Τα προβλήματα της Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας της
Αίγινας είναι γνωστά και διαχρονικά. Τα έχουμε δημοσιεύσει κατά καιρούς στον «Επιβάτη της Αίγινας», έντυπο και
ηλεκτρονικό. Δυστυχώς, οι επιβάτες και πολίτες της Αίγινας δεν έχουν δώσει την
απαιτούμενη προσοχή, ακόμη και εκείνοι που εμπλέκονται άμεσα με αυτά, όπως οι επαγγελματίες και Ξενοδόχοι.
Όταν, όμως, «φτάνει ο κόμπος στο χτένι»
και μπαίνει το καλοκαίρι, αναγκάζονται να τρέξουν, για να παρακαλέσουν τους αρμόδιους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄,
Β΄ βαθμού, για να τους βοηθήσουν. Όμως,
δεν ενδιαφέρονται να λειτουργήσουν οι Δημοτικοί Θεσμοί, όπως αυτός της «Δημοτική Επιτροπής Διαβούλευσης». Εάν
λειτουργούσε αυτός ο θεσμός δεν θα αναγκαζόμασταν να τρέχουμε μεσημεριάτικα,
για να ακούσουμε τις «αγορεύσεις» των
εκπροσώπων του πολιτικού συστήματος. Αν μείνει χρόνος, δίνεται ο λόγος και
στους πολίτες έτσι, για εκτόνωση. Στο
άρθρο αυτό θα πούμε με λίγα λόγια αυτά που δεν είπαμε στην συγκέντρωση
ενημέρωσης του κ. Αντιπεριφερειάρχη την Τετάρτη 17-6-2015.
Όπως είπαμε
στην εν λόγω συγκέντρωση και το λέμε, κατά καιρούς, δεν θα είχαμε σοβαρούς
λόγους να παραπονιόμαστε για την Ακτοπλοϊκή μας Συγκοινωνία, εάν οι πλοιοκτήτες
σέβονταν τα δικαιώματα των επιβατών και τις δικές τους υποχρεώσεις, που
απορρέουν από τους υπάρχοντες νόμους και κανονισμούς, ελληνικούς και της Ε.Ε.
Έτσι τα προβλήματα της Ακτοπλοϊκής μας Συγκοινωνίας συνοψίζονται στα εξής:
1) Άτακτα
δρομολόγια.
2)
Ακριβοί ναύλοι.
3)
Μονομερής, ενίοτε, εκ μέρους των πλοιοκτητών, κατάργηση της καθιερωμένης εδώ
και χρόνια, κύριας Γραμμής του Αργο-Σαρωνικού.
4)
Με την συγκρότηση κοινοπραξίας, δημιουργείται καρτέλ μονοπώλησης της Γραμμής με προφανή
στόχο ν’ αποκλειστεί ή να εκδιωχθεί κάθε νεοεισερχόμενο πλοίο με αθέμιτο
ανταγωνισμό.
Κατά την διάρκεια της 15ετούς λειτουργίας του «Συλλόγου Επιβατών Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας
Αίγινας – ΣΕΑΣΑ» έχουμε καταλήξει στις ακόλουθες πρακτικές και εφικτές προτάσεις:
1.-
Η Αίγινα χρειάζεται τρία βασικά και αμφίδρομα δρομολόγια (Πειραιά – Αίγινα και
αντίστροφα), πρωί, μεσημέρι και βράδυ σε τακτές ώρες, όπως για παράδειγμα 07.00
-1400 – 20.00, Ή κάθε δύο ώρες. Σε
συνδυασμό με τα δρομολόγια των ιπταμένων, ενδιάμεσα, θα υπάρχει πλοίο κάθε μία
ώρα.
2.-
Η ακρίβεια των ναύλων μπορεί να αποκατασταθεί με την κατάργηση καθορισμού του
ναύλου με την μέθοδο Μασγανά και καθιέρωση με την μιλιομετρική απόσταση. Την
κατάργηση ορισμένων υποχρεώσεων προς τρίτους και τον περιορισμό του Φ.Π.Α.
3.-
Επαναλειτουργία της Γραμμής, τουλάχιστο, του Σαρωνικού με περιτροπή όλων των
πλοίων της Γραμμής.
4.-
Κατάργηση του αθέμιτου ανταγωνισμού με την διανομή των δρομολογίων εκ
περιτροπής σ’ όλα τα πλοία.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την
επιτυχία των προτάσεων είναι:
1.-
Η δραστηριοποίηση του θεσμού της «Δημοτικής
Επιτροπής Διαβούλευσης – Δ.Ε.Δ» με την συγκρότηση ολιγομελούς Διοικητικού Συμβουλίου
(Δ.Σ.) υπό την προεδρία του κ. Δημάρχου.
2.-
Ο διάλογος μεταξύ επιβατών και πλοιοκτητών με πρωτοβουλία της Τοπικής
Αυτοδιοίκησης 1ου και 2ου βαθμού στο Γραφείο του Δημάρχου
Αίγινας.
3.-
Η Συμμετοχή του κ. Δημάρχου Αίγινας στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών
(Σ.Α.Σ.) με την φροντίδα της κας Περιφερειάρχου.
Παρακαλούνται, λοιπόν, οι κ.κ. αρμόδιοι της Τοπικής
Αυτοδιοίκησης 1ου και 2ου
βαθμού να ασκήσουν την επιρροή τους, το δικαίωμα και την υποχρέωση της
οποίας παρέχει ο νόμος 2932/2001, άρθρο δεύτερο, παράγραφος 2,3 και ο
Κανονισμός της Ε.Ε. 3577/92, άρθρο 2, παράγραφοι 3,4 και 5.
Κυρίως, κάνουμε έκκληση στους συναδέλφους, κες και
κους μέλη της Δ.Ε.Δ. να συνειδητοποιήσουν
την σημασία, την αξία και την υποχρέωση, που τους δίνει η ιδιότητα του
μέλους της Δ.Ε.Δ. για τον εαυτόν τους και έναντι της πατρίδας μας της
Αίγινας. Επιβάλλεται να βρεθούμε, να
συζητήσουμε και να αποφασίσουμε να απαιτήσουμε την δραστηριοποίηση αυτής της
Επιτροπής, αντιμετωπίζοντας με επιτυχία την βλακεία της «Δημιουργικής Ασάφειας» του νόμου του Καλλικράτη.
Πλοίαρχος Ε.Ν., έφεδρος
Πρόεδρος ΣΕΑΣΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου